Prezentacija proizvoda ili usluga

Svaki proizvod ili usluga predstavljen je u e-trgovini s osnovnim podacima i dodatnim: naziv proizvoda, slika, kratki opis, duži opis, dodatni podaci (boja, veličina, sastav, upute za održavanje…), cijena i mogućnost ocjene proizvoda. Za dodavanje odabranog proizvoda u košaricu kliknite na proizvod i na gumb gdje piše “dodaj u košaricu”.

Košarica za kupovinu

Košarica za kupnju ima istu ulogu kao i košarica u vašoj trgovini, pohranjuje odabrane proizvode i pokazuje vam njihov broj. U bilo kojem trenutku možete pogledati sadržaj košarice te dodati ili ukloniti odabrane proizvode iz nje. Možete promijeniti količinu odabranih proizvoda i pritiskom na tipku “preračunaj količine” ukupna vrijednost kupnje će se preračunati prema promijenjenoj količini. Proizvode možete ukloniti iz košarice u bilo kojem trenutku pritiskom na gumb “ukloni (crveni X)”.

Proces kupnje

Ako ste sigurni da želite kupiti proizvode koje imate u košarici, kliknite na gumb “naruči”. Sustav će vas preusmjeriti na obrazac u koji upisujete tražene podatke. Nakon što unesete svoje podatke i podatke o adresi za dostavu, potvrdite to tipkom “sljedeći korak”. Sustav vas preusmjerava na obrazac gdje birate način plaćanja i dostave.

Dostava

Svi proizvodi na zalihi (navedeni za pojedinačne proizvode) bit će isporučeni u roku od 1 – 3 radna dana od primitka vaše narudžbe! Robu ne šaljemo subotom, nedjeljom i praznicima. U slučaju posebnih zahtjeva unesite ih pod napomene pri dnu narudžbe. Sve informacije moguće su putem telefona na broj 064 288 499 ili putem emaila [email protected].
Prodaju i dostavu vršimo na području Republike Slovenije i Republike Hrvatske (ili u sve zemlje Europske unije). Svi ugovori za slovenske državljane sklapaju se na slovenskom jeziku, a za ostale stanovnike Europske unije na engleskom jeziku.

Troškovi dostave

Robu šaljemo preko tvrtke GLS s kojom imamo ugovor. Cijena dostave je 2,99 € (PDV uključen), a za kupovinu iznad 30 € dostava je besplatna.

Cijene i PDV

Cijene u online trgovini su izražene u eurima. Online cijene vrijede za sve članove internet trgovine www.vezalke.si. Članom kluba online trgovine www.vezalke.si postajete registracijom u našoj internet trgovini. Uobičajena cijena je cijena za neregistrirane korisnike. Cijene već uključuju 22% ili 9,5% PDV-a.
Cijene su zajamčene za vrijeme narudžbe i mogu se mijenjati svakodnevno.

Zaštita podataka i povjerljivost

Svjesni smo da je privatnost korisnika na web stranici vrlo važna. Jamčimo 100% zaštitu i zaštitu Vaših osobnih podataka sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka.

Tvrtki MSBIT doo potrebni su neki od Vaših osobnih podataka kako bi ispravno izvršili narudžbu. Sve podatke čuvat ćemo povjerljivima i nikada ih nećemo proslijediti trećim stranama. Sklapanjem kupoprodajnog ugovora suglasni ste da vaše podatke pohranjujemo i koristimo za potrebe interne arhive i statistike. Voditelj internetske trgovine www.vezalke.si koristit će Vaše osobne podatke isključivo u svrhu ispunjenja narudžbe (dostava, račun) i druge potrebne komunikacije.

Raskid ugovora

Sukladno odredbi članka 43.č ZVPot, potrošač ima pravo obavijestiti tvrtku u roku od 14 dana od sklapanja ugovora na daljinu ili izvan poslovnica da odustaje od ugovora, a da ne mora navesti razlog svoje odluke. U tom slučaju potrošaču se mogu naplatiti samo troškovi iz stavka sedmog članka 43.d ovoga Zakona. U slučaju odustajanja od ugovora, tvrtka vraća sve primljene uplate odmah ili najkasnije u roku od 14 dana od primitka obavijesti o odustajanju od ugovora.

Poduzeće vraća primljene uplate potrošaču istim platnim sredstvom koje je koristio potrošač, osim ako potrošač nije izričito zatražio korištenje drugog sredstva plaćanja i potrošač zbog toga ne snosi nikakve troškove. Potrošač ne može tražiti povrat dodatnih troškova ako se izričito odlučio za drugu vrstu pošiljke osim najpovoljnije standardne pošiljke koju nudi tvrtka.

U kupoprodajnim ugovorima, tvrtka može zadržati povrat primljenih uplata do primitka vraćene robe ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je roba vraćena, osim ako tvrtka nudi mogućnost preuzimanja vraćene robe.

Ako je potrošač već primio robu i odustane od ugovora, dužan je vratiti je ili predati tvrtki ili osobi koju je tvrtka ovlastila za preuzimanje robe, odmah ili najkasnije u roku od 14 dana od obavijesti iz č. Članak 43.č stavak 1. samo preuzeti vraćenu robu. Smatra se da je potrošač pravodobno vratio robu ako je poslana prije isteka roka za povrat od 14 dana. Roba mora biti neoštećena, nenošena i zapakirana u originalnoj ambalaži.

U svezi s odustajanjem od ugovora, trošak povrata robe snosi potrošač.

U slučaju odustajanja od ugovora, tvrtka vraća sve primljene uplate odmah ili najkasnije u roku od 14 dana od primitka obavijesti o odustajanju od ugovora.

Potrošač je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe ako je smanjenje vrijednosti rezultat ponašanja koje nije nužno potrebno za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcioniranja robe. Samo na temelju smanjenja vrijednosti robe zbog ponašanja potrošača, tvrtka može potrošaču odustati od ugovora i na taj način vratiti kupovnu cijenu.

Prava greška

Potrošač može ostvariti svoja prava iz materijalnog nedostatka ako o nedostatku obavijesti prodavatelja u roku od dva mjeseca od dana kada je nedostatak otkriven. Potrošač mora detaljnije opisati nedostatak u obavijesti o nedostatku i omogućiti prodavatelju pregled artikla.

Potrošač može osobno obavijestiti prodavatelja o nedostatku, o čemu prodavatelj mora izdati potvrdu, ili istu poslati u prodavaonicu u kojoj je predmet kupljen, odnosno predstavniku prodavatelja s kojim je sklopio ugovor. Prodavatelj ne odgovara za materijalne nedostatke na robi koji se pojave nakon dvije godine od predaje stvari.

Smatra se da je imovinski nedostatak postojao u vrijeme izručenja ako je nastupio u roku od šest mjeseci od izručenja. Prava potrošača iz stavka prvog zastarijevaju dvije godine od dana kada je obavijestio prodavatelja o materijalnom nedostatku.

Potrošač koji je ispravno obavijestio prodavatelja o nedostatku ima pravo zahtijevati od prodavatelja; da: otklanja nedostatak na robi ili vraća dio plaćenog iznosa srazmjerno nedostatku ili zamjenjuje neispravnu robu novom besprijekornom robom ili vraća uplaćeni iznos.

Ako se ne osporava postojanje nedostatka na robi ili nepravilnosti u pruženoj usluzi, tvrtka je dužna u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od osam dana, udovoljiti zahtjevu potrošača iz 37.c i 38. članka ovoga Zakona.

Tvrtka je dužna pisanim putem odgovoriti na zahtjev potrošača najkasnije u roku od osam dana od primitka, ako se osporava postojanje nedostatka na robi ili nepravilnosti u pruženoj usluzi.

Jamstvo

Svi artikli u e-trgovini imaju jamstvo pod jamstvom tvrtke MSBIT doo, Podpeč 8b, 1352 Preserje. Jamstveni rok za sve artikle je godinu dana. Jamstvo uključuje manje predmete koji su posljedica nošenja.

Jamstvo ne pokriva mehaničko trošenje i habanje koje je posljedica nepravilne i nemarne uporabe i nepravilnog održavanja.

Reklamacija

U slučaju da ste primili paket oštećen tijekom transporta, odmah to prijavite dostavljaču i obavijestite nas na [email protected].
Ako ste primili pogrešan ili neispravan proizvod:
– Pošaljite o našem trošku putem Pošte Slovenije.
Zamijenit ćemo proizvod za vas ili vratiti novac. Troškove slanja zamjenske za novi proizvod snosi tvrtka MSBIT doo

Pritužbe i sporovi

Internet trgovina vezalke.si poštuje mjerodavnu zakonsku regulativu o zaštiti potrošača. Internetska trgovina vezalke.si čini sve kako bi ispunila svoju dužnost osiguravanja učinkovitog sustava rješavanja pritužbi. U slučaju problema kupac se može obratiti dobavljaču putem telefona na broj 064 288 499 ili e-mailom na [email protected]. Prigovor se podnosi putem e-mail adrese [email protected]. Žalbeni postupak je povjerljiv.

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova

Sukladno zakonskim normama, MSBIT doo ne priznaje nijednog pružatelja izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova nadležnim za rješavanje potrošačkih sporova koje bi potrošač mogao pokrenuti sukladno Zakonu o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova. (u daljnjem tekstu: ZlsRPS).

U slučaju da kupac/potrošač nije zadovoljan rješenjem prigovora, sukladno ZlsRPS-u, može podnijeti inicijativu za pokretanje izvansudskog rješavanja konkretnog potrošačkog spora putem Europske platforme za online rješavanje potrošačkih sporova. (SRPS). U skladu sa ZlsRPS, MSBIT doo objavljuje i elektroničku poveznicu na europski SRPS: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR

Kupac se može odlučiti i na podnošenje tužbe nadležnom sudu u mjestu svog prebivališta

Podaci na stranicama

Zadržavamo pravo suštinskih i drugih promjena kako u općim uvjetima tako iu uvjetima internet trgovine. Greške su moguće i za njih ne preuzimamo nikakvu odgovornost.

Valjanost narudžbe

Vašom narudžbom kupac potvrđuje da prihvaća naše uvjete prodaje! Kupac može odustati od ugovora u roku od 14 dana od primitka robe. U slučaju da ne možemo jamčiti isporuku robe, možemo odustati od narudžbe. O tome obavještavamo kupca e-mailom odn. telefon.

Troškovi korištenja sredstava komunikacije

Trošak poziva na broj telefona 064 288 499 naplaćuje se prema osnovnoj tarifi vašeg operatera.

Zaštita potrošača

Prilikom prodaje poštujemo Zakon o zaštiti potrošača. Pročitajte što Zakon o zaštiti potrošača kaže o prodaji putem interneta.
Također poslujemo u skladu sa Zakonom o elektroničkoj trgovini.

Adresa online trgovine

Internet trgovina vezalke.si u vlasništvu je tvrtke:

MSBIT doo, Podpeč 8b, 1352 Preserje.
Matični broj: 8092478000
PDV identifikacijski broj: SI44903499
Telefon: 00386 64 288 499
E-mail: [email protected]

Tvrtka je upisana u sudski registar Okružnog suda u Ljubljani dana 17. studenog 2017. godine, pod upisnim brojem 2017/46030.

Poduzeće je obveznik plaćanja poreza na dodanu vrijednost.

Želimo Vam ugodno pregledavanje naše internet trgovine i zahvaljujemo na ukazanom povjerenju!